.

Fredag, och jag vet ännu inte vad helgen har att erbjuda. På Söndag ska jag iallafall försöka träffa mina svenska kompisar som kommer mellan landa här i NY, så det ser jag verkligen fram emot!
idag är det barnens sista dag på camp, så de är nog väldigt glada i att få en veckas ledigt innan nästa camp börjar och Luke ska åka till Afrika i två veckor med deras mormor och morfar, inte ett dugg avis. nejdå!
Så de hade deras talentshow med alla campkompisar igår, Lila rockade fett med sin grupp till låten Party rock anthem! Synd bara att inte Luke ville vara med. Ha en trevlig helg, puss
Bilden är från i Torsdags då vi befann oss på The standard hotels rooftop, grym utsikt över hela NY!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0