.

vilka underbara dagar jag har haft, legat i sängen med högfeber, magsjuk och ont i hela kroppen! Det är ju inte det mest roande man kan ha för sig, men det är bara att acceptera och se till att man blir riktigt frisk. Det kanske är influensan, eller något! Knaprar iallafall tabletter och idag känner jag mig bättre. Inte träffat barnen på tre dagar, så jag börjar sakna dom riktigt mycket. Jag har ju massor att göra också nu så här innan jul, jag som trodde att jag skulle ha tid att köpa de sista julklapparna att skicka hem till sverige. Men jag får göra det så fort som möjligt när jag är frisk! Här har vi julpyntat och hämtat julgranen, den är jätte stor och fin! Fick min efterlängtade glögg i söndags med, så underbart gott det var! Så nu börjar jag få lite julkänsla, det är bara snön som fattas. Nu blir det nog en dusch, så man kanske börjar känna sig hel igen !
Mitt vackra Härjedalen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0