.

Måndag, samma vanliga måndag. alltid trött och lite småseg i kroppen efter helgensbravader! Är solbränd i hela ansiktet efter gårdagen då vi spenderade den på Coney Island, först beachen och sedan eftermiddagen/kvällen inne i City! I fredags var jag och Daniella och såg transformers i 3D. Lördagen var det dags för brunch på souk slutade med en helt galen rolig fest, träffade Daniellas kompisar och alla var hur trevliga som helst. Röjde gärnet från 3 till 6, dansade och jag var så himla lycklig, för att sedan bege oss mot soho/west village för shopping! Vintage butiker, gatorna, människorna. jag är kär i det området! Gud så vackert! Lördagen var mycket speciell då den var helt bakvänd haha, men jag hade så otroligt roligt. helt klart en av de bästa dagarna inne i City!
Idag har jag bara tagot det lugnt och passat på att vila mitt ansikte haha! ingen sol på ett tag och jag skypade även med min kära tvillingsyster i nästan 2 timmar! Mycket att berätta, så tiden flyter på! Längtar tills hon kommer så jag får visa henna allt. Komsi !Nu sa jag åka och hämta upp Lila. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0