NYC and Sixflags

ojoj, I´m soo sorry! Har redan tappat greppet om bloggandet!
Men som vanligt har jag hunnit gjort mycket sen sist, förra helgen var vi som sagt inne i NYC
och vi var inne på Madame Tussauds, träffade på några mycket bekanta vänner !
Min jobb vecka blev lite annorlunda då Lila var hemma för skolan var slut. Långa dagar, men aldrig några problem! Vi hade det så mysigt, lekte en massa och gjorde bra saker tillsammans ! Den här veckan har hon haft art class och det är bra då dagarna inte blir för långa! I onsdags hade vi också Daisy scouts party här hos oss, lekande barn överallt !
Helgen som har varit har spenderats med brudarna! I fredags hämtade jag upp min skönavän Daniella, vi tog oss
till cheesecake factory! Så otroligt god cheesecake och hur stor som helst! Det var vi svenskar och de tyska brudarna, mycket trevligt. Lördagen spenderade vi inne i City, med shopping och vi gick, gick och gick! Lite lunch och några snygga killar på det, var lördagen helt underbar och den avslutades här hemma hos mig med en film och lite gött att äta till ! Söndag morgon fick vi ta min bil till Sixflags, tack så hemskt mycket till mina underbara värdföräldrar som lät oss ta bilen. Jag körde för första gången på turnpike, omg lite värre än vår motorväg i sverige kan jag lova! men vi kom fram och vi hade en varm dag framför oss, med otroligt coola karuseller! Jag bangade faktiskt Kingda ka, rakt upp och stuprakt ner plus att den snurrade runt samtidigt. kände att jag tar den nästa gång ! Eftersom de hade sin farsdag i söndag så kom jag hem till en helt underbar god middag, lite solbränd och trött. men så värt det, så tack lisa, lina och daniella för helgen !
Höll på att glömma gårdagen, hade möte med vår nya lcc! en mycket trevlig och outgoing kvinna!
Efter mötet som bara var ca 30 min, åkte jag, daniella, sabrina och linda till starbucks för en kaffe och lite snack!
En mycket trevlig kväll, som inte kunde sluta bättre! En person som jag verkligen diggar är Daniella Eriksson, bor ca 3 min bort, är svensk och får mig att skratta! kan inte bli mycket bättre, så för att komma till punkt så träffade vi en snäll polis igår och det slutade med att vi satt i bilen på väg hem med ett leende på läpparna och hans mobilnummer! pappa, du behöver inte oroa dig! en kul grej helt enkelt.
kort och gott om min senaste vecka.
snart ska jag hämta upp två småtjejer för lunch på pizza nova efter deras art class
xoxo

Kommentarer
Postat av: m

Go Girl! (; <3

2011-06-22 @ 19:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0