.

Vad händer med mitt hår börjar bli långt, väldigt långt och det finns nog ingen gladare än mig. eller jo Lila förstås haha! annars thanksgiving imorgon, massa mat och en stor fågel! som jag längtar till att äta denna stora fågel, ska bli hur trevligt som helst och vi kommer ha ca 20 pers över, och mina kära Angelica kommer spendera de sista dagarna hos oss! Förra helgen spenderades i Washington D.C med familjen, hur kul som helst och herregud vilken fin stad. Blev mycket överraskad! Jag spenderade också den senaste helgen utanför Albany på Silverbay med 60 andra aupairer. Skola stod på schemat, men man kanske kan kalla helgen för en stor lekstuga 24/7! Kul att träffa andra au pairer som bor i andra städer, blir att besöka dom senare! Funderar starkt på att ta min andra kurs där också !
Black friday den på fredag, fett med rea överallt! Ja tack, bränna pengar på lite julklappar till sveriget kanske och om jag har tur något litet till mig själv. Det tycker jag att jag förtjänar!
ses!

Kommentarer
Postat av: mariiica

<3

2011-11-25 @ 20:35:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0