allt händer för en orsak.

nu är jag så glad men också något så otroligt nyfiken! mina bästa jessica och crille har blivit föräldrar till en underbar dotter som ska heta Elvira. Känns så konstigt att inte kunna vara där nu och få ta del av denna glädje, men nu har jag ju något extra att se fram emot tills jag kommer hem ! detta får mig verkligen att inse hur mycket som händer hemma i sverige nu när jag är borta, kompisar som jag sa hejdå till utan någon vetenskap om hur framtiden såg ut, har idag fått bebisar, ska ha barn, fått nytt jobb, skaffat ny kille, skaffat kissemiss och har andra inriktningar på livet. Gud jag har så mycket att ta igen när jag kommer hem, spännande!
Har också fått mitt allra första Tiffany halsband av min värdfamilj, som en alla hjärtansdag present!

Kommentarer
Postat av: M

<333

2012-02-19 @ 11:48:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0