att alltid känna stöd, från människor man älskar.

Vill bara säga en sak, att ha människor omkring sig som visar stöd och kärlek till en är nog det bästa man kan uppnå. Jag har min underbara familj som jag värderar något så fruktansvärt mycket, och som jag längtar tills jag får krama om alla igen. Mina vänner som jag vet kommer finnas där för mig när jag återvänder hem igen från USA, det är glädje och förväntan.
Min situation här i staterna alldeles själv är något som är väldigt svårt att förklara, men utan det stöd jag får av alla där hemma. Kan jag ärligt talat medge att min upplevelse här skulle ha varit så olikt från vad det är nu.
Fick ett sådant härligt och stöttande sms av min kära vän Victoria igår, det är sånna ord som man önskar att alla någon gång kommer att få. Av en de älskar och beundrar, jag beundrar Victoria och jag längtar tills dagen då vi sitter där i soffan och pratar om allt mellan himmel och jord. Loveyou!
min bästa V och jag!

Har också fått höra om de tragiska nyheterna hemma i Hede, skänker all styrka och hopp till er alla!

Kommentarer
Postat av: Victoria

När vi gifter oss kan jag tänka mig att vi ser likadana ut som på kortet. Love you

2012-02-11 @ 18:24:30
Postat av: malin

ett vackert bröllopsfoto minsann, Love!

2012-02-12 @ 06:32:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0