it´s a good feeling!

Redan onsdag och snart Mars?! Mars, min födelsedag är snart här som jag så underbart delar med Marica och min kära broder! Mars, en weekend class och en tripp ner till Daniella i Atlanta. Hur underbart som helst!
Helgen som var, var en av de bästa helgerna på länge. Spenderade den med Hannah, lördagen visade jag henne runt lite, sen åt vi middag på en japanskrestaurang som heter Kiku med min värdfamilj och Söndagen spenderades inne i city och SOHO! Jag ska snart hämta upp lilltjejen och hon har varit så duktig i skolan hela februari, hon har fått regnbåge varje dag sen första dagen i februari. så om hon kommer hem med en idag med, har vi köpt en liten present till henne som belöning! Håller tummarna :)
Hade också en underbar skypedejt med vickan idag med, så skönt att få se och prata med henne!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0