Mexico

Kom hem förra veckan från en helt underbar vecka i Mexico, Cancun! Vi fick ett väldigt trevligt bemöttande på hotellet med champagne och handmassage, vi fick vänta på vårt rum eller rättare sagt lägenhet då vi skulle bo i president suiten. två våningar, två jacuzzi, tre sovrum, eget kök, vardagsrum och en helt otroligt fin utsikt över havet! Mitt badrum var större än mitt sovrum här i NJ haha! fick VIP armband, så vi blev behandlade som kungar ! annars softade vi vid poolen, solade massa, åt god mat, besökte Xcaret vilket är ett stort område med olika djur, snorkling, beach, restauranger, underground river och man kunde också simma med delfiner. så vi bestämde oss för att simma med delfinerna och jag tror det är en av de bästa upplevelserna jag kommer att minnas. Så sjukt underbart var det, vi simmade också i underground river. vilket är en "river" som går genom olika grottor och det var också helt otroligt! Mexico är så otroligt vackert och jag vill absolut åka tillbaka dit när nästa tillfälle kommer. Så vi hade en toppen vecka, och jag uppskattar verkligen vad min värdfamilj gör för mig. Jag är så tacksam över att de tar med mig, de är så underbart snälla!
annars ligger jag och är små sjuk, har legat hela dagen för att kurera mig riktigt!
Planerna på att besöka Daniella i Februari är också bestämt!
21 fyller man ju också snart, blir man ju så kallad myndig här i staterna! Toppen!
Mer bilder finns på Facebook

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0