school break.

denna vecka har barnen haft skollov och det har bjudits på massa roligheter. playdates hit och dit, kvalitetid med L&L, badat, bowlat och bio. det gäller att hålla igång! veckan har rullat på jätte fort och ikväll kommer min värdmamma hem från en vecka i los angeles, det är au pair möte och sen ska jag också försöka smida planer för helgen. vädret är så fruktansvärt fint här, strålande sol och varmt. Riktigt vårväder! så vad passar bättre än att spendera någon dag inne i city!? förra helgen spenderades med hannah inne i city, en ny tjej i området som jag verkligen klickade med. känns väldigt skönt faktiskt, så eftersom hon är ny här så har nog förmodligen samma planer som mig att besöka city! slog mig också att min födelsedag snart är här, the big 21! myndig i staterna, så då blir det storslaget! nu blir det filmmys med Lila!

Kommentarer
Postat av: Anonym

weeeeeei vi fyller år snart, det slog mig idag att det bara är en vecka kvar! <3

2012-02-25 @ 23:54:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0